komik tweetler , en komik tweetler
















Hoştenpo
 ‏@istanbulclassic

7 Haziran
HoştenpoBu masa rezerve nedir lan? Petrol mü çıkıyor burdan....

O TWEET BANA Mİ LAN? BANA Mİ YAZDİ ONU? KİME ACABA? BANADİR YA HERHALDE. BANADİR BANA BAŞKA KIME OLACAK.

Bir kız höt dedimi oturcak abi tabi lan hiç taviz vermiceksin erkek adam lafını dinletir (GELDİM AŞKIM EVDE OTURUYORUM)

Kız 19 yaşında, çıkmış evlenme programına "eşimle mutlu bir hayat geçirmek istiyorum" diyo. Canım sen yorgana nevresim geçirebiliyor musun?

-Kanka bişey söylicem ama gülme tamam mı +:DDd:::D:D:DD:::D:D::D::::D:::D::D::D:D::D:d.dd.D:Ddd

Sen dişini fırçalama..ter kok..paspal paspal dolan..bide kız arkadaşım beni öpmüyor de...Te allam yaa

hayat zaten kısa; o yüzden aşık olmaya devam..


Otobüste mesajlaşırken telefonumun içine düşen kıza telefonu uzatıp "eklemek istediğin bişey varsa ekle" dedim

Ohh miss gibi mangal kokuyor diyordum ki bi baktım sigara yatağa düşmüş yatak yanıyor.


Memesiz ve poposuz hatunların KAZIM emmiden farkı yok gözümde


Şimdiki Ferhat'lar dağlar hariç,herşeyi deliyolar.


Artık gazinolarda dansözlere ayran açtırıyorum.


Pazar günleri en büyük eğlencem, evi gezmek.


Kadınlar ne ister ? deseler gider çay koyarım .


Uçabildiğinizi kimseye söylemeyin inanırlarsa düşürmeye çalışırlar.
Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template