Güzel Tweetler













Herkes mi ?, Herkez mi ? yazılmalı sorusuna keşan belediyesinden ferahlatıcı açıklama geldi. '' erkeş ''...... aydi beaaa avamız olsun....

Trip atma süresi trip attığınız kişiye olan sevginizle doğru orantılıdır.


Ahlak dersi verirken ahlaksız, edep'den dem vuruyor edepsiz. Terbiyeyi ağzına sakız etmişse terbiyesiz.. ben enayi olmuşum, çokmu..?

hay sizin havuzda paylaştığınız bacak fotonuz kere allah belanızı vermesin.lop lop selülitleriniz çıka,melih gökçekin bıyığında kaybolasınız

Vücudumuz da " EGO " diye bir organ olduğnu düşünmeye başladım..


İnsanların yüzde 70'i normalde su, ama benim yüzde 70'im bildiğin karizma, geri kalan yüzde 30 da zaten cazibe. Selam kızlar ;);)))

Bazen sadece ve sebepsiz yazmak istersin,ama birileri üstüne alınır.Umut işte,fakirin ekmeği..


24 saat yetmiyor 48 saat lütfen


Kürkçü dükkanım sendin aşkm...


Nasibine düşenle yetin! Nasibine düşenin bile cömerti ol ki; yoksulun duası her yiğide nasip olmaz.

Bazen araba çarpsa bana ya da böyle büyük hastalık geçirsem de tüm sorumluluklarım gitse diyorum. Sonra saçmaladığımın farkına varıyorum.

Gel / Kalbin değil, biraz da acılar dinlensin.


"Seni seviyorum" dedin de, "HÜLLOOOOOOOOĞĞĞĞĞ" mu demedik?


Bi sigara, Bi sigara daha sonra bi sigara daha en son 2 tane daha yaktığımız anlara girdik.

Share this article :

+ yorum + 2 yorum

30 Aralık 2013 17:03

Bu gecede uyumadan konuşacağın, yazışacağın kimse yok dimi? Telefonun tuş kilidini açıp açıp kapıtıyon dimi? Kıyamam lan sana yalnız insan.

Adsız
7 Kasım 2014 04:06

Bekarlığın bana verdiği yetkiye dayanarak kendimi sultan ilan ediyorum.

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template