FAKEBOOK TURKIYE MANSET
print this page
Latest Post

Kapak Fotoğrafları , Kapak Resimleri , facebook kapak fotoğrafları , kapak fotoğrafları















Facebook kapak fotoğrafları , Kapak Fotoğrafları , Kapak Resimleri , facebook kapak fotoğrafları , kapak fotoğrafları siz değerli site ziyaretçilerin beğenisine sunulmuştur güle güle kullanın..

0 yorum

twitter facebook , twitter türkiye , komik tweetler 2013 , komik tweetler

























0 yorum

Komik tweetler , 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Tweetleri








Devasepeti
0 yorum

Kan Benim Damar Benim , Kan Benim Damar Benim Caps

Kan Benim Damar Benim Capsları (:















0 yorum

Güzel Tweetler





Yattıktan sonra uykunuz gelmez ama çişiniz kesinlikle gelir.


Duymak istemediğim tek cümle " HADİ UYAN ARTIK " !!


Ramazanda alkol almıyorum...bol bol 90lar'dan slow şarkılar dinliyorum...


Bir hata yaptığımda kendimi flash tv izlemek suretiyle cezalandırıyorum ve bu şekilde hatalarımın üstesinden geliyorum. Teşekkürler Flash tv

İlgilenmeyi kestiğin an bitersin bir kız için.


Düzenli olarak her gün bu saatlerde sıkıntıdan kafayı yiyorum.


Bazı hatalar senden bir özür götürür. Bazıları ise bir ömür.

nefret etmeyeyim diyorum ama nefret etmezsem gidip seni çok özledim amk diyicem o daha kötü. en iyisi ben nefret etmeye devam edeyim.
Aşk; onun sadece seni sevmesini istemektir.


bi dediği bi dediğini tutmayan insandan soğuma hızım ışık hızını bile solda sıfır bırakıyor.


Sana tek lafım var bebeğim : 'Beni unutman gerektiğini unutama.'


ben en çok bizi sevmiştim.ama olamadık.

0 yorum

Güzel Tweetler










"Erkek söz verir, Adam tutar. " T. Uyar


''Ben kaybetmekten korktuğum herkesi kaybettim.''


Kıçımızda pire, karnımızda kelebek, ayağımızda karınca, kafamızda tilki, kalbimizde öküz, koynumuzda yılan…insan değil, hayvanat bahçesiyiz!

O farkında bile değil belki, ama onunla konuşunca mutlu oluyorum.


Dünyada her şeyin bir sebebi vardır. Her bitki bir hastalığı tedavi etmek içindir. Ve her insan bir görevle yaratılmıştır.

Sanırım genç yaşta olgunlaşmanın en kötü tarafı, her şeyi çok ince düşünüyor olmak.


Aynı şehirde olmasak da, aynı yağmurda ıslanıyoruz.


Kadınlar günde ortalama 7000 kelime konuşurken erkekler sadece 2000 kelime konuşuyor.


"Sen çok güzelsin, sebebsiz de gülebilirsin."


Son gülen sen olacaksın. Çünkü geç anlıyorsun. Cem Yılmaz


Unutmaya çalışmak gibi bir amacım yok. Fakat, hatırlanmaya değer biri de değilsin, biliyorsun.


National GeographicHamile bir köpeğin, kendini ve yavrularını yangından kurtaran itfaiyeciye teşekkürü...
0 yorum

Güzel Tweetler













Bir acıyı başka bir acı unutturduğunda gerçek ağrı işte o zaman başlıyor..


Politik Görüşüm: Bu ülkede ileri demokrasinin sağlanabilmesi için deniz kenarındaki duşların daha sıcak akması gerektiği kanısındayım.

Bazı Kızlarımızın kaderi ; Vizontele2 filminde herkesin elledigi ama kimsenin almadığı kitap ..


İnsan kadehi karşısındakine kaldırır ama gönlündekine içermiş..


Bazen diyorum ki çekip gideyim buralardan ; SONRA DİYORUM LAN SALAK DAHA BAKKALA GİTMEYE ÜŞENİYORSUN NEREYE GİTCEKSİN.

güzel olsa zeki olmuyo, zeki olsa güzel olmuyo, hem güzel hem zeki olsa hali hazırda sevgilisi var oluyo. Allahım bizi neyle sınıyosun ya.

Kokusunu ve sarılmayı özlediysen , sıçtın demektir...


İnsan mucizedir: Bildiği şeye inanmama yeteneği vardır.


Allahım eğer çarpmayacaksan sana ciddili bişey sorcam SEN BANA TRİP Mİ ATIYOSUN? :((


Bir kadın size 'efendim, peki, anladım, neyse' diyorsa; efendim, peki, anladım, neyse demiştir işte olum takılmayın lan bu kadar

Özlemek çok çirkin bir şey. |Sünger Bob|


Burç yorumuna bak "Bir Balığa söylenicek en güzel söz seni seviyorumdur". Ben balık olsam " seni yemicem " demeleri daha çok hoşuma giderdi.

Ramazan boyunca küfür edemeyeceğim için sizlerden özür dilerim.


bir bağımlılık çeşidi olarak; 'temple run'


yaşanabilecekken yaşanmamış tüm aşkların sıkıntısını hissedersiniz belleğinizde.
0 yorum

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template