Komik Tweetler


Şarjım bittiğinde benim de şarjım bitiyor. Enerjim kalmıyor, terk edilmiş gibi hissediyorum böyle duvarlar, insanlar üstüme geliyor.BİTMESİN

Erkektir yapar ne olum? Kadındır yapar diyelim o zaman... Var mı böyle bir mantık ya... Selam kızlar bekarım, psikoloji mezunuyum, zenginim.

Fakir kalcam diye çok korkuyorum.

Allahım ne olur beni, benim gibi insanlarla karşılaştırma amin.

Sinirlendiysem eğer lütfen sinirimin geçmesini bekleyene kadar sus. Sus.

Cem Yılmaz yüzünden kuzenime bile "-uyudun mu?" yazarken kendimden şüpheleniyorum amk.

+Ya hayatım onun kotası yok limitsiz kullanım, Allah aşkına biraz kullan dene hiç olmazsa ya. -Neyin be? -Beynin beynin.

Bu insanları kim böyle şımartıyor bilmiyorum fakat bu gidişle yavşak dolu bir ülke haline geleceğiz.

Kadınlar için "hayırlısı" genelde "hıyarlısı" oluyor.

Merhaba ben kürkçü dükkanı.

Yalnızlık kendi seçiminiz ise on numara süper mükemmel bir şey oluyor.

Baba ben evleniyorum. -Adını ne koydunuz?

+Aşkım bugün olmaz... -Niyee :)) +Yhaa işte anla :)) -Niye ya nolcak :)) +Aşkım yhaa :)))

Kadınlar genelde cevabını bildiği soruları sorar. Bence kendinizi zora sokmadan ötün.

Tam aşık olucam bi fotoğrafını görüyorum, yorumlara bakıyorum, cevaplara bakıyorum ve ertesi gün "sarhoştum hatırlamıyorum."

"Kadınlar zayıftır, ama analar kuvvetlidir." (Victor Hugo) İyi ki varsınız.

Anasının karnından her boka muhalefet olmak için çıkmış insanlar var. Yaşam kaynakları muhalefetlik. 2+2'ye bile 12 der olay çıkarırlar

Ayrılmadan önce melek ayrıldıktan sonra şeytan ayrıldıktan bir süre sonra "aslında iyi insandı ya" Çok kararsızız çok.

Öldüğümde lütfen facebook mesajlarım okunmadan silinsin. Bak benim pc otomatik giriş yapıyo gözünüzü seveyim OKUMADAN SİLELİM LÜTFEN.

"Kısmet, hayırlısı" sözlerini çok kullanmaya başladıysanız bi sıkıntı var demektir.

Bak canımın içi "ben çıktım şimdi şuraya gidiyorum" değil "ben şuraya gidebilir miyim?" olacak o. Anladın? Alıyo mu kafa? Alsın...

Mesajı okurken gülümsediğimi fark etmemle babamın "oğlum vallahi tek pişmanlığımsın." tepkisi.

Biz yalnız değiliz onlar yavşak.

Facebook fotoğrafınıza ansızın gelen akraba yorumu...


Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template