En Güzel Tweetler


















eski sevgili gece yenen yemekten sonra ortaya çıkan göbeğe benzer . yılan gibi tespit .


Yemeden içmeden kesilecek kadar bir insanı düşünmeyin.


Şöyle bir bakıyorum da ne kadar gereksiz şey varsa hepsini kafama takıp üzülmüşüm.


Anahtar gibi sadece kayboldugunda aranan biri olmak istemiyorsan; nasıl olsa hep o paspasın altındadır rahatlıgını vermeyeceksin kimseye.

ece berke "askm hayattmsn nie cvp vrmiosn" dms berkte "hayattym ya :)" demiş, ece aldatıomsn sn bni hayat kim ya dms ece cok fna aglıo suan

Piknikte mangalı sorunsuz yakabilen erkekle evlenin kızlar,artık o aile babası olacak kıvama gelmiş demektir.

-hiç yazma sen zaten :) hep ben yazayım (Bİ BİTMEDİN AMK LAST SEEN OLMASA HİÇ CEVAP DA YAZMAM, ÖLSENE SEN) +cnm görmedim yogunum ya ondan :)

Kadınlar ne istediğini bilen irade sahibi erkeklerden hoşlanır,bu da erkeklere tüyom olsun.


-Hilmi Cem:ikimizde elenmiyeceğiz. ikimizin de yüreği bir. +Murat: ayy kıyamam..


Aşkım, sevgilim, bi tanem, tatlım vb şeyleri demeyen bana ismimle hitap eden benimle arkadaş olabilecek harbi bi sevgilim olsun isterdim.

Mutlu olmak için ihtiyacın olay tek şey Huzurun..


Şimdi sen kızı terkettin diye hayata küsüp seni unutamıycağını sanıyosun dimi? O şuan tatile fit girebilmenin hesaplarını yapıyo artist! :)

bensiz aldığınız her kapakta paralel evrende bir kuş harmandalı oynayarak hayata veda ediyor.
Bekir The Great
UEFA yarin sabah Milli Piyango sonuclari aciklayacak





Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template