Güzel Tweetler














Arkadaşlar tatilinizi içinizde yaşar mısınız?!


Biraz yalnız kalmak istiyorum, lütfen twitterdan çıkar mısınız


..."uzattıkça" sen "uzaklaştım" ben; kalmadı bak hiç vakit "vakti" gelsin diye beklemelere...


Babaanneme "sen neden diyet yapmıyorsun?" dedim. "Ee acıkıyorum" dedi. Çok mantıklı.


Bazısı üzüntüsünü belli etmez. Bir köşede oturur, gözlerini kapar. Derin nefes alıp verir sonra kalkıp işine devam eder.

Beni anlamıyorsun. Üşüyorum, dediğim zaman; kalın giyin, demenden belli.


Öyle hatunlar var ki, arkadaşının düğününe gitse gelinden güzel olmak için çabalar. Öyle kompleksli, öyle boş..

Hayatım onu sevmekle başlayıp kaybetmekle bitti..


Seni seviyorum dediğimde istersen "Seni Sevmiyorum" bile diyebilirsin ama o "Ben de" yi götüne sokasım geliyor üzgünüm sevgilim.

+Gözlerin çok güzel, gerçek rengi mavi mi? -Yok normalde pembe de şimdi seni görünce şımardı oyun yapıyo.

Aman bebeğim, beni kıskandırmaya çalışırken kaybetme de ;) Gel bunu bende bi kahve içerken tartışalım.
Sıfır Zekalı
+Hanfendi pantolonunuz yırtılmış. -Aaa nasıl olur. +Bilmem bende götünüze bakarken farkettim.


Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template