Güzel Tweetler













Bir acıyı başka bir acı unutturduğunda gerçek ağrı işte o zaman başlıyor..


Politik Görüşüm: Bu ülkede ileri demokrasinin sağlanabilmesi için deniz kenarındaki duşların daha sıcak akması gerektiği kanısındayım.

Bazı Kızlarımızın kaderi ; Vizontele2 filminde herkesin elledigi ama kimsenin almadığı kitap ..


İnsan kadehi karşısındakine kaldırır ama gönlündekine içermiş..


Bazen diyorum ki çekip gideyim buralardan ; SONRA DİYORUM LAN SALAK DAHA BAKKALA GİTMEYE ÜŞENİYORSUN NEREYE GİTCEKSİN.

güzel olsa zeki olmuyo, zeki olsa güzel olmuyo, hem güzel hem zeki olsa hali hazırda sevgilisi var oluyo. Allahım bizi neyle sınıyosun ya.

Kokusunu ve sarılmayı özlediysen , sıçtın demektir...


İnsan mucizedir: Bildiği şeye inanmama yeteneği vardır.


Allahım eğer çarpmayacaksan sana ciddili bişey sorcam SEN BANA TRİP Mİ ATIYOSUN? :((


Bir kadın size 'efendim, peki, anladım, neyse' diyorsa; efendim, peki, anladım, neyse demiştir işte olum takılmayın lan bu kadar

Özlemek çok çirkin bir şey. |Sünger Bob|


Burç yorumuna bak "Bir Balığa söylenicek en güzel söz seni seviyorumdur". Ben balık olsam " seni yemicem " demeleri daha çok hoşuma giderdi.

Ramazan boyunca küfür edemeyeceğim için sizlerden özür dilerim.


bir bağımlılık çeşidi olarak; 'temple run'


yaşanabilecekken yaşanmamış tüm aşkların sıkıntısını hissedersiniz belleğinizde.
Share this article :

+ yorum + 4 yorum

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template