En Güzel Tweetler












Hepinize Allahtan rahmet diliyorum. Ölüyorsunuz sonra fırsat olmuyor.


bence geceler rahat rahat küfür etmek için var.


Şu telefonlarını msj gelecek diye yanından ayırmayanlar aşkınızdan değilde radyasyondan gebereceksiniz.

Çapulcu kızlar bu kadarmı tatlı olur ya.İyiki varsınız.


"Sarilmak" 6. duyu organi olarak kabul edilsin.


Dedeme "Artık kep atmaya gidiyorum, yarın her şey bitiyor;))" dedim. "Tamam" dedi. Bu kadar net bir cevap beklemiyordum. Kırıldım.

+Aşkım dün eylem'deydim koluma mermi geldi biber gazı yedim. Kafama 7 dikiş attılar bacagım kırıldı. Şuanda hastanedeyim. -Eylem kim?

Dünya bana hiç romantik davranmiyor. Her gün çatır çatır sikip bi kenara atıyor.


Eve senle dönüyorsam evden senle çıkıyorsam yinede doyamıyorsam telefonumun şarj aletisisin.
Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template