Güzel Tweetler





Yattıktan sonra uykunuz gelmez ama çişiniz kesinlikle gelir.


Duymak istemediğim tek cümle " HADİ UYAN ARTIK " !!


Ramazanda alkol almıyorum...bol bol 90lar'dan slow şarkılar dinliyorum...


Bir hata yaptığımda kendimi flash tv izlemek suretiyle cezalandırıyorum ve bu şekilde hatalarımın üstesinden geliyorum. Teşekkürler Flash tv

İlgilenmeyi kestiğin an bitersin bir kız için.


Düzenli olarak her gün bu saatlerde sıkıntıdan kafayı yiyorum.


Bazı hatalar senden bir özür götürür. Bazıları ise bir ömür.

nefret etmeyeyim diyorum ama nefret etmezsem gidip seni çok özledim amk diyicem o daha kötü. en iyisi ben nefret etmeye devam edeyim.
Aşk; onun sadece seni sevmesini istemektir.


bi dediği bi dediğini tutmayan insandan soğuma hızım ışık hızını bile solda sıfır bırakıyor.


Sana tek lafım var bebeğim : 'Beni unutman gerektiğini unutama.'


ben en çok bizi sevmiştim.ama olamadık.

Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template