Komik tweetler



Tek başıma, bir karavan ve sınırsız birayla, kayıplara karışmak istiyorum.

Küçükken konyada renkli istop oynarken, 'Deniz mavisi' deyince Antalyaya kadar koşan arkadaşım vardı benim. Renkli istop ciddi oyundur..

Veli toplantısında, ailelere ''Çocuğunuz hem gerizekalı hemde çalışmıyor. Uyurken mi yaptınız bunu?'' derim diye öğretmen olmadım ben.

O oda dağınık kalacak, belki ben öyle seviyorum, belki ben aradığım bir eşyayı 2 saatte bulmak istiyorum belkide dağınık bir pisliğim.

“Lay la lay lalay sen güneş ben ay annemde seviniyor“ ney lan?Sen nasıl güneş olursun, ben nasıl ay oluyorum ayrıca annem niye seviniyor 

-Yüzüm,gözüm şişene kadar ağlamak istiyorum,içip sabaha kadar bayılmak istiyorum,Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum. +Orospu olacan yani?

Son ders beden eğitimi olup eve eşofmanlarla gidince çok sevinirdim. Gerçekten gerizekalı bir çocukmuşum.

Dışarıda, okuldan evine dönen çocukların üzerine lav silahı ile ateş açıp, yolda yürüyen yaşlıları golf arabası ile ezmelik bir hava var.

Üst komşu herhalde çocuğunun üstüne naylon yakıp damlatıyor, o çocuk başka türlü bu kadar çığlık atamaz 

Sabah 8de ders mi olur lan... Sabah 8de uyku olur, yatak, yastık, yorgan olur. Hazır kalkmışken sabah ezanınıda biz okuyalım tam olsun..

Siz geceleri duygusal olursunuz, özlersiniz üzülürsünüz, benim çişim gelir karnım acıkır.

Kızın gözü ela ama asla ela demiyor. ''Güneşte yeşil, karanlıkta siyah, loş ışıkta gri oluyor'' diyor. Göz mü bukalemun mu belli değil 

Götü başı açık kıyafet giyen kızlar genelde çirkin oluyor çünkü güzel kızların dikkat çekmek için böyle şeylere ihtiyacı yok.

Öss sınavından bir önceki gün herkesi babası moral için gezmeye götürürdü, benim babam beni sanayiye götürdü kazanamazsan bura gelecen diye.

Sevgilisinden ayrılan pelin Su, Sertap Erenerin İyileşiyorum şarkısını 115. kez başa alıp dinlemesine rağmen hala iyileşemedi, ailesi üzgün.

Yabancı dizi izliyoruz diye bize özenti diyen sığırlar var. Spartacus, Game of thrones, Dexter dururken, akasya durağını mı izleyek 

Çok az sayıda insan seviyorum belki onları da sevmiyorum emin değilim.

Bu dünyada her şeyi anlarım ama futbol sevmeyen erkeği anlamam. Lan erkek adam nasıl futbol sevmez ya, futbol sevmeyen erkek ılıktır ılık..

Kızım,Duygu ile Mert ayrılmş, Mert Ecemle ilişki durmu yapmş, ecem “Eski duygulara sünger çektik ;)“ diye tweet atmış, duygu çok kötü oldu.s

Bir yengeç size gitme diyorsa kaçın oradan . Konuşan yengeç mi olur lan.
Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template