Komik tweetler , en iyi tweetler , komik tweetler 2013




Her şey yolunda gidiyorsa yolumu değiştiriyorum.

İphone unun sarji %97 fazla uzaklasmis olamaz.

Canım senin bugün ne giysem diye düşünmene gerek yok, sen zaten giyinmiyorsun bildiğin soyunuyorsun.

Sizi gerçekten seviyorsa üzmeyin onu öpün koklayın günah hem.

10:01 beni düşünmüyor?neden?nerde şimdi acaba?yanında kim var ki?yoksa biriylemi birlikte?DVD mi izliyorlar yoksa? lağğğnn noluyor lan orda.

sevgilim beni aldatıyo.. erkek adam aldatır zaten aslan sevgilim benim :)

Öyle güzel seviyorum dedi ki, yalanını sikeyim bile diyemedim.

Sonra dedim ki ; 'napaysun ?'

Adana dürüm, kokoreç, lahmacun, iskender, çiğköfte.. gibi muhteşem yemeklerimiz varken kimse Türk kızlarının zayıf olmasını beklemesin.

şişe çevirmecede, herkesin öpmekten kaçındıgı kız bile evlendi.

bak bu da sorunlu'ya benziyor dur o beni bulmadan ben onu bulayım uğraşmasın .

Taksici 'nereye ?' dedi , 'insan hissettiği yerdedir' dedim . İnermisin dedi . Hissiz , twitter hesabı yok galiba .

Şevval Sam olmakda zor la.Kadın ölecek daha ne iş yapacağına, ne tür müzik söyleyeceğine karar veremedi.

Her boka check-in yapan arkadaşlar, nerede ve kimle olduğunuz inanın bizim sikimiz de bile değil.

Veeeee zaman usulca fısıldadı senin yapacağın işin taaaa a.k.

Aşık olmak için gereken,kadın yada adamdır,müsvetteleri değil..

Sanırım çözümu olmayan ve en adaletsiz ölüm şekli sıkıntidan patlamak...

Ahh kızlar ah zamanında taş gibi çocuğa nasıl bi kaşarlık yaptıysanız adamı aşka inandıramıyoruz. Allah kahretsin sizi.

+Gözlerin çok güzel, gerçek rengi mavi mi? -Yok normalde pembe de şimdi seni görünce şımardı oyun yapıyo.

Ben hiç marioyu prensesi kurtarmak için oynamadım marionun çıkar için beni eğlendirdiğini bile bilmiyordum

Kızlar mühendisliğe bu kadar erkek fazla kesin hadi sakallarınızı.

Yükselenin ne? -Görmek istemezsin.

Bir gün bir çılgınlık yapıp beraber çay içebiliriz.

Buzdolabımda bira olduğunu bilmek bana güven veriyor.

Neyleyim ben sabah erken saate alarm kurup uyuduğum uykuyu.

Yha ben kızlarla anlaşamıyorum. Çok kıskançlar o yüzden arkadaşlarım hep erkek diyen kız da ne ağır orospudur.

Erkeğin kadın fotoğrafı paylaşınca "ABAZAN" , kadının adonisli erkek fotoğrafı paylaşınca "MARJİNAL" olduğu bir ülkede yaşıyoruz.

Yanyana dizilmiş çimde yatan kızlarla dolu kapak fotoğrafı olmayan kaç kişi kaldık şurda gelin kahve içek.

Adam korku filminde kapkaranlık garip bir yerde hala "helloooww" diye yırtınıyo. Mal mısın acaba?!




Share this article :

+ yorum + 2 yorum

Adsız
12 Şubat 2014 00:38

mal hiç komik deil

Adsız
15 Şubat 2014 15:09

cok sikik

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template