Güzel Tweetler

















Geç yatanlar zekidir,vay efendim uyumayanların IQ'su yüksektir diye diye verdiniz ayarı bi gözümüz görmüyor artık amk uykusuzluktan.

Kalbinde olmak bir yana, dualarında olmak öyle güzel ki..


Fırında makarna yiyeyim dedim olmadı fırına sığmadım, şimdi kiremitte köfte yicem çatıya çıkıyorum.

Üretilmiş en güzel kelime "Sanane" direk tokat gibi yapıştırınca çok tatlı oluyor.


Kızın boy 1.55 kalkmış diyo ki "Benim 2 metrelik sevgililerim oldu ya". Lan birbirinizi nası gördünüzde sevgili oldunuz amk.

Bana; 'günaydın' dediğin günler daha güzel geçiyor.


Fotoğrafı çekilirken farkında değilmiş gibi yapma oscarı verilse sadece türkiye'den en az 2 milyon insan kazanır.

Kaç yaşında olursan ol halen içinde masum bir çocuk besleyebiliyorsan gerçekten yaşıyorsun demektir.

kıza Hatunum yazarken Harunum yazma şapşikliği ^.^


Sesini duyduğumda içim ürperiyo..Hani böyle yavaş yavaş yaklaşıp tenime dokunuyosun ya..İşte o an bitiyorum..Allah belanı versin sivrisinek!

Biz kendi dogrularimiza degil Rabbimizin dogrularina talibiz..


Kadınlar çok şanslı, adet öncesi sendromlar diyerek bir çok hatalarını affettirebiliyorlar





Share this article :

Yorum Gönder

Link and Search

-
 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template